AAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Kirjotin just about 15 kappaleen blogimerkinnän mun elämästä bla bla bla! Purin mun kaikki ajatukset siihen ja POISTIN SEN vahingossa. Eihän siinä menny KUIN TUNTI kirjottaa sitä. Nyt tympäsee.

Yritän ees kerrata tän päivän tärkeimmät tapahtumat, vaikka mun kauniit tekstini lenkkeilystä katosivat koneen syvyyksiin. Eli tänään on maanantai 16.2.2009 ja tänään oli yksi hikisimmistä päivistä koskaan. Puran kaiken saman tien tänne:

KOULUSSA TEHTIIN

MARJAPUUROA.

Se on mun inhokkiruoka no. 1. Tai ehkä 2. eka vois olla äidin tekemä risotto. Joo en tiiä. Sitä hikistä pinkkiä mössöä sitte veivattiin around tunti ja kaiken kukkuraksi sitä PITI SYÖDÄ. Mulla on traumoja siitä koska tarhassa tarhantäti pakotti vetään kaiken pinksun mömmön sisuksiin ennen ku pääs päikkäreille sulattaan sitä. Kamalia traumoja mulla. Ihan tosi.

Sen jälkeen alko hikinen SÄHLY. Kaiken kukkuraksi meikä veti vahingossa kynsinauhan irti ja siitä tuli mielettömästi verta jonka pyyhin housun lahkeeseen. Ah-niin-älykäs-minä. Onneksi ne housut oli mustat niin kukaan ei töllänny sen kummemmin sitä.

Jatkampa koulupäivän kertausta.. Sen alkoi hikinen äikän tunti. Kotiläksyksi oli tullu kirjottaa hikinen esitelmä siitä, mitä tulee mieleen silloin, kun on ihan hiljaa. Siis omista ajatuksista. Täysin typerää~ mitä sille opettajalle kuuluu vaikka ajattelisin että '' meen huomenna ostaan 2 muumi-tikkaria ja sitten syön ne ''. Kirjotin sitä esitelmää kuitenkin illalla, kun mun mielikuvitus on parhaimmillaan. Ihanaa. Siihen tuli sitten juttua nukkumateista ja vasemman käden kynsistä puhumattakaan siitä mitä meen ostaan tännää kaupasta: teippia, hammasharjan ja suklaata. Selitykset myöhemmin, sillä nyt tää tyttö hyppää bussiin ja köröttää kauppaan. Kiitos ja kumarrus.