Hei täältä pohjoisesta~!

Tännään oli lämpötila ihanasti pakkasen puolella, eikä meikä tietenkään muistanu sukkahousuja! 3km koulumatka suuntaan ja toiseen ilman sukkahousuja ja lapasia kipristi TOSI KIVASTI. Tulis kevät jo. RAKASTAN kevättä aivan mielettömästi!

Tulin siis just koulusta, siitä ei oo mitään kertomista. Normaali päivä ILMAN marjupuuroa. Ihanaa. Ja koulupäivä kesti vaan yhteen~ on se ihanaa että meitä '' nuoriakin '' ajatellaan joskus XP

Nyt kuuntelen Alice nine - blue planet. Ei mikään huippu huippu huippu laulu mutta laulajan ääni on kuulemisen arvone! Kerranki erilainen ääni verrattuna massarokkiin~ täydellistä.

En oo tainnukkaan kertoa, mutta oon myös mieletön JAPANI-FRIIKKI. Tässä kohassa viimesetki lukiat karkaa! Mutta en tunne itteeni ERNUKSI. EN EN EN. Vaikka kuuntelen tämmöstä j-rokkia ja vaatteetki on joskus vähän sen tyylisiä, oon enemmänki vaan.. hmm.. fani? Joo ajattele mitä ajattelet, mutta mä en oo mikään erikoinen tyyppi. Oon ihan normaali, pitkä, aika laiha ja käytän sekasi H&M ja muitten massabrändien vaatteita, mutta onhan noita vaatteita tullu tilattua myös mm. japanista, koreasta, hong kongista, austraaliasta, usasta ym.

Sitte hyppy seuraavaan aiheeseen, joka on aika lähellä tota. Nimittäin se että oon myös VAATE-FRIIKKI. Saatan selailla 5 tuntia nettikauppojen sivuja putkeen enkä löydä mitään mitä ostaa vaikka kaikki on nättejä. Näin se käy. Kaiken lisäksi oon mieletön SHOPPAILU-FRIIKKI. Sori vaan. Meitsi on ollu joulusta asti säästökuurilla, mutta eilen repsahdin johonkin.. ei. se EI ole vaate vaan TÄMÄ↓

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/uutuustuotteet/400927.jpg

VALOKYNÄ. JOKA EI TOIMI. Luulis että just kun meitsi pääsee tuhlaan niin ostan kasapäin vaatteita, mutta ei.. ostin valokynän joka ei ainakaan mulla toiminu. Tai sitten mun pärstässä on jotain vikaa? Just joo ei kiinnosta.

LAULUN VAIHTO ♥ An Cafe - Super Rabbit

Arvatkaas kuka on vielä kaiken lisäksi ANTIKKU-FRIIKKI. MINÄ.

Oon totaalisen friikki. Kiitos ja kumarrus. Ja nyt terveystiedon kirjan pariin ~~ huomenna koe eikä ERÄS ole lukenu XP BAIBAI ~ ♥