Hei taas. Edellisestä kirjotuksesta on päässyt kulumaan jo.. kaks päivää? En muista kun on niin tylsiä päiviä >_<'

Tänään koulussa ei tapahtunu oikeestaan mitään. Tylsä päivä. Enkkua, matikkaa ( EN TYKKÄÄ ) ja kuvista. Kuviksen tunti oli ihan... piristävä XP Kattokaas kun tykkään tuherrella mitä sattuu. Tällä tunnilla piti luonnostella ja sehän sopi mulle paremmin kuin hyvin~ pälpätettii koko tunti kavereitten kaa!

Nyt vaihtuu laulu: Miyavi - Ame ni utaeba ~ PICHUPICHUCHUPPUCHA plan rain blues. Oho aika pitkä nimi mutta ihan sama. En ees oo varma kirjotinko oikein..

Jaajaa.. Se koe ei ollukkaan eilen vaan perjantaina.. No oompahan kerranki lukenu ajoissa! Siinä koealueessa on.. 40 sivua? Ei mikään pitkä sentään, ja kaiken lisäksi meleko helppo. Ihanaa.

Laulu vaihtuu taas. Kaskas oon hidas kirjottaan? Nyt soi Hanoi Rocks - A day late, A dollar short. Vielä muun friikkiyteni lisäksi tykkään Hanoi Rocksista. Oon superfriikki, nähkääs. MUTTA en omista superfriikkihiuksia sentään vaikka oonkin myös hiusfriikki XD

ÄÄ mulla oli vielä äsken joku '' TOSI TÄRKEÄ '' asia mielessä mutta unohin sen! Ja turhauduin niin että vaihoin taas laulua.. SR-71 - Goodbye soi nyt. Tääki on ihana laulu. Mutta nyt mietin sitä juttua jonka unohin. Joten HETKONEN. HMM HMM HMMM..

Ai niin joo. Soitan syntikkaa ja mulla on bändi. Siis ON mutta meillä ei oo treenikämppää eikä rumpuja. Kiva kiva. Kansalaisopistot on käyty läpi mutta ei kuulemma niille käy. Kaiken lisäksi vastasivat törkeesti kysymykseen jonka lähetin. Jotenki tylysti. Joten tässä oon vähän kahen vaiheilla että mitä teen sen bändin kanssa. Että etinkö jostain muun bändin vai yritetäänkö me saaha sitä reenikämppää vielä jostai. Onko ehotuksia mistä vois kysyä? Koululta ois jotenki noloa kysyä x__x

Mitäs tekis tänään? Vielä pitkä päivä jälellä mutta ei keksi mitään.. Vois kerrata koealueen ja jaa jaa.. Jumpata? Joulukilot hukkaan! Iha sama. Meitsi häippää nyt ku ei jaksa kirjottaa yksityiskohtia mun tylsästä elämästä 8D

BAIBAI~